"Praktiske konsepter som brukes for å skape resultater - sammen"
Fra strategi til gjennomføringStrategi lærer alle på skolen. Det er hyllevare. Men gjennomføring...
...det er verre! og kanskje ikke så rart? Våre undersøkelser viser 64 hindre som stopper oss i å gjennomføre strategien i daglig drift. Team, avdelinger og organisasjoner som hadde dårlige resultater kan fortelle, og vise dere, hva dette kurset har gitt dem.
|
Avgjørende samtalerDen enkeltfaktor som har mest å si for bedre resultater er samtalen...
...i alle fall dersom vi hensyntar forskningen som råder per i dag. "Avgjørende samtaler" er et prisbelønnet kurs som går over to-dager og har fokus på resultater. Innholdet bygger på mer enn 20 års forskning og støttes av konkrete øvelser både for ledere og team.
|
Knekk Koden med SpørsmålVisste du at spørsmål er et eget fagområde?
Spørsmål har vært gjenstand for forskning og studier i mange år. Det er den som stiller spørsmålene som styrer samtalen. Spørsmål er relatert til makt, men kan også brukes på konstruktive måter for eks innen salg, forhandlinger, undervisning (dialog) og taler (monolog).
|
Retorisk LedelsePåvirkning som fag har tradisjoner tilbake til det gamle Hellas.
I dette kurset lærer du de grunnleggende byggestenene kjent som retorikk. Innholdet bygger på kjente retorikere og deres anbefalte ferdigheter, ikke bare sett med teoretiske øyne, men også praktisk rettet. Etter deltagelse vil du være mer i stand til å overbevise andre.
|
De Tre Energiene (3E)3E (2002) er en metode for effektiv kommunikasjon og resultater.
Mer enn 50.000 personer i selgende rolle har lært om 3E. 3E fungerer som en grunnmur til en hvilken som helst salgsmetode. Med 3E står selgerne sterkere rustet til å forstå kunden og å lande kontrakter.
|
|
Beint Fram Salgsresultater! (BFS)En selger må være fokusert og levere resultater.
"Beint fram salgsresultater" (BFS) fokuserer selgeren. BFS er et intensivkurs i to deler (á 4 timer) der ledere først får opplæring i coaching og måling. I del to er ledere tilstede når selgerne drilles i å:
|
Tøffe ForhandlingerForhandlinger dreier seg om å skape reelle win-win avtaler på tross av at partene står i sterke motsetningsforhold.
Studier viser at vellykkede forhandlinger bygger på tre grunnpillarer. Den første krever en strategi. Den andre krever at det bygges sterke relasjoner og den siste fordrer taktiske evner og ferdigheter.
|
Fra Presentasjon til Handling (P-til-H)En god presentasjon fører til handling.
Det hjelper lite dersom tilhørerne er imponert. Uten en eller flere konkrete forpliktelser og økt forståelse for hvordan den nye kunnskapen skal anvendes i hverdagen er alt bortkastet. PH er vanligvis et fire timers kurs der man lærer de tre bølgene for handling.
|
Sosiale Medier - Økt Trafikk - Mer SalgHvorfor er dere på nett? Er det fordi dere ønsker mer trafikk som skal føre til mer av det dere leverer i markedet? Da er denne for deg!
Svend Andreas Horgen (HiST) og Vidar Top utviklet en tre-trinns workshop som gir to resultater: (1) utformingen av en strategi og (2) en konkret handlingsplan for økt trafikk. Prosessen er fleksibelt utformet der du i forkant får et kart over helheten og kan velge nøyaktig den retningen og det omfanget du ønsker. Best av alt: Det virker! Metoden har gjentagende suksess.
|
Spar Tid med GoogleGoogle kan gjøre mye mer for deg enn du er klar over. En gjennomsnittlig kunnskapsarbeider kan spare mer enn 300% av tiden ved å benytte Google-plattformen på en smartere måte.
Lær hvordan du kan benytte mer enn 40 ulike verktøy produsert av verdens raskeste innovatør. Hørt fra to kursdeltagere: "Jeg visste ikke at jeg visste så lite. Gudskjelov at jeg var her." "Jeg hadde aldri trodd at dette kurset skulle være så nyttig."
|